ناز اس ام اس

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس در ایران

ناز اس ام اس

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس در ایران

اس ام اس غمناک عاشقانه

کمی گیجم کمی منگم عجیب است

پریده بی جهت رنگم عجیب است
تو را دیدم همین یک ساعت پیش
برایت باز دلتنگم عجیب است
.
.
.

مثل آن مسجد بین راهی تنهایم…
هر کس هم که می آید مسافر است می شکند …..
.هم نمازش را، هم دلم را …
و می رود …

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
بی همگان بسر شود
بی تو اصن بحثشو نکن!   
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


بهار …
و این همه دلتنگی؟!
نه ،
شاید فرشته ای
فصلها را به اشتباه
ورق زده باشد.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
از کدام سو دورم می زنی؟
می خواهم از همان سو …
دورت بگردم!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
کمی گیجم کمی منگم عجیب است
پریده بی جهت رنگم عجیب است
تو را دیدم همین یک ساعت پیش
برایت باز دلتنگم عجیب است
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
عاشقانه زیبا
تـو راحت بـخواب من مـشق گریه هایـم هـنوز مـانده

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
گلبرگ به نرمی چو بر و دوش تو نیست
مهتاب به جلوه چون بنا گوش تو نیست
پیمانه به تاثیر لب نوش تو نیست
آتشکده را گرمی آغوش تو نیست
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
من را تو ببخش چشم من کور!
دستم برود به زیر ساطور!
تقصیر دلم نبود دزدی
چشم تو سیاه بود و مغرور!
http://nazsms.blogsky.com
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
شکر خدا نشد که عاشقت شوم
تقدیر این نبود که من لایقت شوم
یاد توا کنار دلم چال کرده ام
تا بیخیال تو و هق هق ات شوم
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
بسیار نمی خواهم
تنها کمی
برای چشم به هم زدنی
دستت را به من بده
تا دلت را در آغوش گیرم

زیبا
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
کلمه ای نیست
هیچ!
میان «من و تو»
این «واو» حرف بی ربطی است.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
http://nazsms.blogsky.com
مهر تو در ساحل روحم وزید
چشم تو در گنجۀ عشقم خزید
با تو وفا کردم و لبخند تو
مار شد و کفتر جانم گزید
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
هنوز هم دلم تنگ می شود
برای محض حرف زدنت
و برای تکیه کلامهایت
که نمی دانستی
فقط کلام تو نبود
من هم به آنها …
تکیه داده بودم!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.