ناز اس ام اس

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس در ایران

ناز اس ام اس

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس در ایران

اس ام اس تیکه دار اردیبهشت 93

اس ام اس تیکه دار اردیبهشت 93

میکشم، میکشی، می کشد…

هر ۳ میکشیم اما

او ناز تورا…

تو دست از من…

و من…

.

.

.

اس ام اس نیش دار جدید 93

یاد سهراب بخیر، آن سپهری که تا لحظه خاموشی گفت

تو مرا یاد کنی یا نکنی، باورت گر بشود یا نشود

حرفی نیست

اما نفسم می گیرد

در هوایی که نفسهای تو نیست….   

.

.

 

وقتی عاشق یکی هستی و چند سالی ازش میگذره و به عشقت نمیرسی دیگر عاشق آن فرد نیستی

بلکه عاشق آن خاطره هایی هستی که از او داری و در ان زمان خواهی ماند… خدایا کمکم کن

خاطراتشو فراموش کنم

.

.

.

 

میگن باران مظهردلتنگی های دوستان دورازهم است، ببین بادلم چکارکردی که توآسمونش برف میباره.

.

.

.

 

تکیه بده…

اما به شانه هایی ک اگر خوابت برد؛ سرت را زمین نگذارد..!!

.

.

.

 

یک ساله دیگه (و سالهای دیگه) رو بدون تو گذروندم

اماتو یک سال و (همیشه) رو تو بغلش میگذرونی….

خدایا کو عدالتت؟؟؟؟

.

.

.

 

اس ام اس عاشقانه را در اس ام اس ناز بلاگ اسکای بخوانید

 

.

.

.

 

وقتی که دیر رسیدم و با دیگری دیدمت!!

فهمیدم:

که گاهی هرگز نرسیدن”بهتر از دیر رسیدن است!”:(((

.

.

.

 

اس ام اس جدید تیکه دار 93

 

ضربان قلبم راروی خنده های توتنظیم کردم پس همیشه بخندتا زنده بمانم…

.

.

.

 

خیلی از یخ کردن های ما از سرما نیست!!!

لحن بعضی ها، زمستونیه…

.

.

.

 

سخت افسوس می خورم

برای تمام روزهایی

که بی تو..

گذشتند

و

تمام شب هایی

که با تو..

نمی گذرند!

می بینی دلبندم؟

هنوز رویایت تمام زندگی من است!

.

.

.

 

اس ام اس نیش و کنایه دار

 

بغض هایم رابه آسمان سپرده ام! خدابه خیرکندباران امشبم را…..

.

.

.

 

چگونه بفرستم”باورم”رابرای توتاباورکنی، ‘از یاد بردنت’کارمن نیست!!!

.

.

.

 

بزن به سلامتی حرفهای دلت که به کسی نگفتی!بزن به سلامتی اینکه کوه دردبودی ولی دم نزدی!بزن

به سلامتی ارزوهایی که نتونستی لمسشون کنی!بزن به سلامتی عشقی که طالعش به اسمت نبود

ولی هنوزهم دوسش داری…!

.

.

.

 

گستاخی خیالم را ببخش که حتی لحظه ای یادت را رها نمیکند…

.

.

.

 

جدیدترین اس ام اس طعنه دار

فراموش کردن مردان بزرگ
لطمه زدن به قانون خاطره هاست بیادتم بزرگ مرد

.

.

.

 

میخواهم از غم ندیدنت شکایت کنم کلکسیون خنده‌ام را به سرقت برده.

.

.

.

 

اسباب بازی هایش را جمع میکردم ماتم برد وقتی دلم رامیان آنها دیدم…!!

 

.

.

.

 

اگه این جمله رو شنیدی و حالشو بردی بفرست به دوستات:بی سروصدا وسایلتونو جمع کنید باصف

برید تو حیاط.امروز معلم ندارید…

یادش بخیر…

 

.

.

.

 

خیالت راحت…من بجز آغوش تو حتی ب دیوارهم تکیه نمیکنم

.

.

.

 

درست مترکن…آدمها قد خودشانند،نه قد تصورات تو….

 

.

.

.

 

جدیدترین اس ام اس تیکه دار

 

آدمیان ب لبخندی ک برلب مینشانند،ب احساس خوبی ک برجا می نهند و ب دردی ک از یکدیگر

میکاهند،می ارزند..

 

.

.

.

 

گاهی باید بی رحم بود…نه بادوست…نه بادشمن…بلکه باخودت…وچه بزرگت میکند!آن سیلی ک

خودت میخوابانی توی صورتت…

 

.

.

.

 

باصد هزار مردم تنهایی…بی صد هزار مرد تنهایی!

 

.

.

.

 

خدا همین جاست در پس احساست…!انگشت اشتیاقت را بالا ببر لمسش میکنی..

 

.

.

.

 

انسانهای ساده را احمق فرض نکنید،باورکنید آنهاخودشان نخواستند ک” هفت خط” باشند…

 

.

.

.

 

پیامک نیش دار 93

 

مزرعه راملخ هاجویدند!ومابرای کلاغها مترسک ساختیم واین بود،شروع جهالت..

 

.

.

.

 

زندگی انگار تمام صبرش را بخشیده است ب من!

هر چ من صبوری میکنم

او با بی صبری تمام

هول میزند

برای ضربه بعد…!

کمی خستگی درکن،لعنتی…

خیالت راحت!!…

خستگی من ب این زودی ها در نمیشود…

 

.

.

.

 

هیچ کس شبیه او نیست،نه آنکه شبیه هیچکس نباشد…من دیگر ب چشمان کسی زل نخواهم زد…

 

.

.

.

 

از عاشقانه ترین های تاریخ:

روح از هرچه ساخته شده باشد،جنس روح او و من ازیک جنس است…امیلی برونته_بلندی های بادگیر

 

.

.

.

 

پیامک تیکه دار 93

 

نترسم ک بادیگری خو کنی…تو بامن چ کردی ک با او کنی؟

 

.

.

.

 

ویار زهر دارم…بخند…آبستن مرگم!

 

.

.

.

 

یادش بخیر…

کوچک ک بودیم میخواندیم

“بشکن بشکنه،بشکن

من نمیشکنم،بشکن

جون…”قسم خوردنها بیهوده بود

نمیشکستیم…حتی اگر

جهانی پیش رویمان می ایستاد‎!‎

این‎ ‎روزها بزرگ شده ایم اما ترد و شکننده…بی آنکه بگویند بشکن،میشکنیم بی صدای بی صدا…‎:-(‎

 

.

.

.

 

غم اگه نوشتنی بود،اگه غصه گفتنی بود،من هزارتا قصه داشتم!

 

.

.

.

 

پیامک تیکه دار 93

 

من کفر نمیگویم…آرزوی مردن در سر دارم،فقط…جهنم اینجاست وقتی ک من امروز می میرم و باز فردا

زنده ام!

 

.

.

.

 

من و تو دو نیمه ی یک سیب بودیم،تورا یکی برد..مرا کرم خورد!”‎

.

.

.

 

خدایاهیچگاه ازت چیزی نخواستم حال دیگر همان اندک را هم نیز نمی خواهم دیدارما باشد برای روز

جزاء توازمن بازخواست کن من ازتو

 

.

.

.

 

مرا محکم تر درآغوش خودبگیر…من هنوزهم نمیخواهم تو را..به دست خاطرات لعنتی بسپارم…

 

.

.

.

پیامک عاشقانه 93

حق بادیگران بود…تو گل همیشه عاشقی،امروز عاشق من…فردا عاشق دیگری!‏‎ ‎

 

.

.

.

 

در جایی که همه زغال فروش شده اند و دیگران را سیاه میکنند بیا کمی از مد افتاده باشیم !

سپید بمانیم …

.

.

.

 

بعضی ها ،

هیچ وقت آدم نمی شوند !

در چرخه ی تکامل …

چگونه ظاهرِ آدم یافتند ، نمیدانم !

خصلتشان زخم زدن است !

و

خراشیدنِ روح !

حالا تو بگو ،

چگونه در کنارِ چنین گرگهایی ..

اگر چنگ در نیاوری !

دوام می یــابــی !

 

.

.

.

 

آری ازپشت کوه آمده ام چه میدانستم این طرف کوه باید برای ثروت، حرام خورد!برای عشق خیانت

کرد!برای خوب دیده شدن دیگری را بدنشان داد! برای به عرش رسیدن دیگری رابه فرش کشاند! وقتی

هم با تمام سادگی دلیلش را میـپرسم میگویند از پشت کوه آمده!!ترجیح میدهم به پشت کوه برگردم

وتنها دغدغه م سالم برگرداندن گوسفندان ازدست گرگها باشد تا اینکه این طرف کوه باشم و

گرگ!!!

 

.

.

.

 

بسیاری از شکست های زندگیم

به خاطر دروغ هایی بود که باید می گفتم اما نگفتم !!

.

.

.

 

ما همه با زندگی معامله می کنیم …!

با خودمان هم معامله میکنیم و با کسانی که دوستشان داریم هم …!

اگر نبخشی ، نمی بخشم

خیانت کنی ، خیانت میکنم

بدی کنی ، بدی میکنم

دروغ بگویی ، دروغ می گویم

و همیشه کوچک می مانیم ؛

بدون تجربه ی زندگی بالاتر و آرمانی تر …!

 

.

.

.

 

روزها نمی گذرند،

ما میگذریم

از هم

و هیچکس سوالى نکرد

حداکثر سرعت مجاز

چه بود . .

 

.

.

.

 

تازگی ها آدم ها آدم می درند….

و گرگ های بیچاره بیکار شده اند….

.

.

.

 

درجواب کسی که بهت میگه:آدم باش حیوون! باید بگی:من آدم باشم تو تنها میمونی.!!

.

.

.

 

اس ام اس تیکه دار را در اس ام اس ناز بلاگ اسکای بخوانید

 

.

.

.

 

بعضی ها خود را یکرنگ می پنـــدارند

آری به راسـتی یک رنــگنــد !

اما سپـــیــــد را کافیست یکـــبار با منــشـــور گـــذر زمـان دیــدشــان

تا فهــمیــد کــه همه رنـــگهـای عــالم رابلـــدنــد !

.

.

.

 

چایت را بنوش و نگران فردا نباش

از گندم‌ زار من و تو مشتی کاه می ماند برای بادها …

.

.

.

 

اس ام اس نیش دار

 

مردم میگویند : “آدمهای خوب را پیدا و بدها را رها”

اما باید اینگونه باشد : “خوبی را در آدمها پیدا و بدی آنها را نادیده بگیریم”

چون هیچکس کامل نیست!

 

.

.

.

 

می گویند عشق آنست که به او نرسی

و من می دانم چرا …!

زیرا در روزگار من،

کسی نیست که زنانه عاشق شود

و مردانه بایستد…

برای بهترین رفیقم…

.

.

.

 

اس ام اس کنایه دار

 

یه سری آدمارو نباید بالا برد…باید بالا اورد!

 

.

.

.

 

آرام جون به دنیا اومدی،خووووش اومدی!

تفلدت مبالک عسیسم…

ازطرف خودم ب خودت..

.

.

.

 

اینجاهم چشمانم بی توبوی گل گرفته اند..میشنوی..؟

.

.

.

 

دوست داشتن راباید از دختر بچه ها یادگرفت،آنها درمقابل محبتی که به عروسک خودمیکنند از او انتظار

محبت متقابلی ندارن،اونا بدون هیچ توقعی عروسکشان رادوست دارند و دوست داشتن یعنی همین…
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.