ناز اس ام اس

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس در ایران

ناز اس ام اس

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس در ایران

فک و فامیله ما داریم؟!

فک و فامیله ما داریم؟!

مادربزرگم زنگ زده تو مسابقه یکی از شبکه ها شرکت کرده ۳ تا سوال ازش پرسید

هر ۳ تا رو من جوابشو گفتم

مجریه میگه خانوم شما چقدر اطلاعاتتون بالاست !
مادربزرگم میگه خواهش میکنم تازه هیچ کس هم نیست کمکم کنه تنهام
فک و فامیله داریم ؟
.
.
.
نشستم پای کامپیوتر غرق اینترنت ! یهو دیدم مامانم درو باز کرده یه صندلی دستشه .
صندلی گذاشته کنار من نشسته زل زده به صفحه مانیتور !! میگم چیه مامان ؟؟
میگه خفه شو دهنتو ببند ! تو این چیزا حالیت نمیشه .
ندیدی همش تلویزیون نشون میده میگه فرزندان خود را در دنیای مجازی تنها رها نکنید !
دارم کنترلت میکنم معتاد نشی بدبخت !
فک و فامیله داریم ؟     

.
.
.
وقت خواب :
بابام : گوشیرو کجا گذاشتی ؟
مامانم : بالا سرت !
بابام : چرا بالا سر خودت نذاشتی ؟
مامانم : چونکه سرطانزاست . . . !
یعنی عشق میچکه ها !


.
.
.
مامانم به داداشم گفت برو خیارو گوجه و بادمجون بگیر .
داداشم رفت و اومد جای بادمجون پنیر گرفت .
مامانم گفت : چرا پنیر گرفتی ؟
داداشم : قلم سوم یادم رفت ، گفتم چون کنار خیار و گوجه همیشه پنیر میخوریم شاید پنیر باشه !
حالا مامانم بدتر از داداشم : کاش حدأقل یاد سالاد میافتادی کاهو میگرفتی
.
.
.
آبجیم زنگ زده که بچه اسهال داره بلند شو بیا خونمون شاید ببینتت خوب شه! :O

قابل توجه بابام که میگه بی خاصیتم…داشته باش بچت خواص دارویی ضد اسهال داره! :(((((
.
.
.

.
.
مامانم وقتی کسی تو خونه تصمیم میگیره رژیم بگیره و کم غذا میخوره :
باز چی شده ؟؟؟ باهاش دعوات شده ؟؟؟ آخه این کیه که ارزششو داره که واسش اینجوری میکنی . . .
وقتی زیاد غذا میخوری :
هاااان ؟؟؟ چیههه ؟؟؟ خوشحالیییی ؟؟؟ آشتی کردین هااان ؟؟؟ حالا این کیه که به خاطرش اینجوری خوشحالی ، غذا میخوری ؟؟؟
وقتی به اندازه غذا میخوری :
بهت گفته هیکلت خوبه ، رژیم اینا نمیخواد ، که اینجوری غذا میخوری ؟؟؟ حالا این کیه که اینقدر نظرش واسه تو مهمه ؟
وقتی عصبی هستی :
باز اون گند زده به اعصابت اومدی اینجا سر ما خالی میکنی ؟؟
وقتی حالت خوبه :
خدا کنه همیشه باهات خوب باشه که حداقل ما یه خنده رو صورت نحس تو ببینیم . . .
فک و فامیله داریم ؟
.
.
.
اونقد که تو خونه به توالت گفتیم ” تالار اندیشه ” وقتی پسر عموم کارت دعوت عروسیش رو بهمون داد،روش نوشته بود
مکان: تالار اندیشه
داداش کوچیکم اومده ازم می پرسه :
داداشی عمو اینا واسه چی جشن عروسی مهدی رو تو توالت میگیرن؟ :|
فک و فامیله داریم ؟
.
.
.
به دختر خالم میگم سیستم عامل گوشیت چیه ؟
میگه مایکروسافت !!!!!!! :O خواستم دیوار بجو ام از خنده !! :))
ینی استیو جابز تو گور بندری زد ! :|
فک و فامیله داریم ؟
.
.
.
بابای من به محض اینکه پاشو از خونه میگذاره بیرون هر ۱۰ دقیقه یکبار به موبایل مامانم زنگ میزنه .
حالا کاری هم نداره ،زنگ میزنه خوشمزه بازی در میاره مامانمو بخندونه !
مامانم هم با هزار نازو اطوار وقتی بابام زنگ میزنه گوشی رو جواب میده که” وای این باباتون چقدر زنگ میزنه، بیکاره” و از این حرفا !
امروز اومدم خونه میبینم گوشی مامانم توی حمومه ! بهش میگم مامان گوشیت توی حموم چیکار میکنه ؟
میگه کسی خونه نبود رفتم حموم ترسیدم بابت زنگ بزنه من جواب ندم یوقت فکر کنه من کم محلی بهش کردم ناراحت بشه !
مامان بابای عاشقه بعد از ۲۵ سال ازدواجه داریم؟
!فک و فامیله داریم؟
.
.
.
خواستگار به مامانم: دخترتون اخلاقش تو خونه چطوریه؟
مامانم: والا تا بهش نگفتیم فلان کارو انجام بده خیلی هم خوبه ولی امان از اون لحظه ای که ازش بخواهیم یه کاری انجام بده
خواستگار: :|
مامانم: :)
من: :
فک و فامیله داریم؟
.
.
.
بابام به آدامس اکالیپتوس اوربیت میگه:سوراخ بازکن:|
فک و فامیله داریم؟
.
.
.
تو جمع نشسته بودیم یکی داشت راجع به قیامت حرف میزد که وقتی آدما میخوان از پل صراط رد بشن لباس تنشون نیست
شوهر عمم تا شنید بلند گفت خدا کنه بعد از جسیکا آلبا به حساب من رسیدگی کنن
عمم هم گفت خدا کنه بعد از تو به حساب تمام مردم قزوین رسیدگی بشه
یه همچین عمه ی شوهر دوستی دارم من:))
فک و فامیله داریم ؟
.
.
.
دخترخالم امسال میره سوم راهنمایی.. خیلی هم دنبال درس و تحصیلاته :D
روایت است که از ایشان پرسیده شده از اول مهر بدت نمیاد؟؟
گفته نه.. از دوم مهر بدم میاد که آدم هنوز برنامه هفتگی نداره نمیدونه چی بخونه =)))))))) =))))))))
فک و فامیله داریم ؟
.
.
.
آقام معتقده چون با آب وضو میگیری و غسل میکنی دستکاری تو کنتور آب حرامه اما دستکاری کنتور برق و گاز مشکلی نداره:|
فک و فامیله داریم؟
.
.
.
بچه خواهرمون هروقت شیر میخوره نافرم ورجه وورجه میکنه!
مامانم به آبجیم میگه برو یه تست ژنتیک بده ببین خری یا آدم…این بچه تا شیرتُ میخوره جفتک میندازه!=)))
فک و فامیله داریم؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.