ناز اس ام اس

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس در ایران

ناز اس ام اس

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس در ایران

اس ام اس رمانتیک عاشقانه 93

اگر نشانی‌اَم‌ را بپُرسند،
می‌گویم‌:
تمام‌ پیاده‌روهای‌ جهان‌!
اگر گُذرنامه‌ بخواهند،
چشمان‌ تو را نشانشان‌ می‌دهم‌ !
می‌دانم‌ که‌ سفر کردن‌ به‌ دیارِ چشمانت‌،
حق‌ طبیعی‌ تمام‌ مَردُم‌ دُنیاست‌ !

اس ام اس خنده دار توپ جوک خنده د اس ام اس فیسبوکی استاتوس خنده داراس ام اس بی تربیتی

اس ام اس و جوک خنده دار جدید 93
................. Nazsms.blogsky.com ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی

سه آرزوی قشنگ عاشقانه :
بی من نباشی
بی تو نباشم
بی هم نباشیم  
اس ام اس خنده دار توپ جوک خنده د اس ام اس فیسبوکی استاتوس خنده داراس ام اس بی تربیتی  

اس ام اس و جوک خنده دار جدید 93
................. Nazsms.blogsky.com ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی

ای نازنین جواب معمای من تویی
تنها چراغ روشن شبهای من تویی
وقتی دلم گرفت از انبوه ابرها
احساس آفتابی دنیای من تویی
اس ام اس خنده دار توپ جوک خنده د اس ام اس فیسبوکی استاتوس خنده داراس ام اس بی تربیتی

اس ام اس و جوک خنده دار جدید 93
................. Nazsms.blogsky.com ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی

تو هر شب بی ادعا در من شعر می شوی . . .
و من هر روز مغرورانه پز شاعر بودنم را میدهم …!
اس ام اس خنده دار توپ جوک خنده د اس ام اس فیسبوکی استاتوس خنده داراس ام اس بی تربیتی

اس ام اس و جوک خنده دار جدید 93
................. Nazsms.blogsky.com ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی

دلم یه رمان میخواد که اولش من و تو باشیم ،
آخرش ما . . .
اس ام اس خنده دار توپ جوک خنده د اس ام اس فیسبوکی استاتوس خنده داراس ام اس بی تربیتی

اس ام اس و جوک خنده دار جدید 93
................. Nazsms.blogsky.com ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی

دنــیـــا ادامــــه لــبـخـنـد تــــوســت ..
کــه تــــا آخــــریــــن لـــبــخـنـد مــــن کـــش مــــی آیــــد ؛
تـــو لــب بـــــرمــیــچــیـنــــی
و مـــن ..
جـــایی مـــیـــان آســـمـــان و زمـــیـــن ..
مـعـلق می شــــوم ..
اس ام اس خنده دار توپ جوک خنده د اس ام اس فیسبوکی استاتوس خنده داراس ام اس بی تربیتی

اس ام اس و جوک خنده دار جدید 93
................. Nazsms.blogsky.com ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی

به شقایق سوگند
که تو بر خواهی گشت
من به این معجزه ایمان دارم
منتظر باید بود
تا زمستان برود
غنچه ها گل بکنند
اس ام اس خنده دار توپ جوک خنده د اس ام اس فیسبوکی استاتوس خنده داراس ام اس بی تربیتی

اس ام اس و جوک خنده دار جدید 93
................. Nazsms.blogsky.com ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی

“تو” دوم شخصِ مفرد نیست
همه ی زندگیِ “من” است
اس ام اس خنده دار توپ جوک خنده د اس ام اس فیسبوکی استاتوس خنده داراس ام اس بی تربیتی

اس ام اس و جوک خنده دار جدید 93
................. Nazsms.blogsky.com ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.