ناز اس ام اس

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس در ایران

ناز اس ام اس

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس در ایران

جوک خنده دار کرکر خنده 93

جوک خنده دار کرکر خنده 93

ﺧﺪﺍﯾﺎ؛

ﺧﻮﺑﺎﻥ ﺭﺍ ﺯﻥ ﺩﺍﺩﯼ .... ﺑﺪﺍﻥ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮ !
ﻧﮑﻨﺪ ﻣﺎ ﺑﻬﺮ ﺗﻤﺎﺷﺎﯼ ﺟﻬﺎﻥ ﺁﻣﺪﻩ ﺍﯾﻢ؟
اس ام اس جدید ترکی اس ام اس لری اس ام اس قزوینی جوک رشتی جوک بی ادبی جوک بی تربیتی جوک بالا 18
اس ام اس خنده دار 93
جوک خفن جوک بندری جوک و استاتوس فیسبوکی ترکی اس ام اس لری خنده دار جوک توپ اس ام اس خنده دار جدید
من به یه نکته ای پی بردم
انقدر که تو خوردن کیوی تنوع هست تو خوردن هیچ خوردنی رو کره زمین نیست
یکی چهار قاچ میکنه یکی با پوست میخوره یکی پوست میکنه یکی حلقه حلقه میکنه اصن یه وضعی داره این کیوی بدبخت :|     

اس ام اس جدید ترکی اس ام اس لری اس ام اس قزوینی جوک رشتی جوک بی ادبی جوک بی تربیتی جوک بالا 18
اس ام اس خنده دار 93
جوک خفن جوک بندری جوک و استاتوس فیسبوکی ترکی اس ام اس لری خنده دار جوک توپ اس ام اس خنده دار جدید

بعد از کار تو معدن سخت ترین کار دنیا نزدیک شدن به کنترل تلویزیونه وقتی بقیه دارن سریال میبینن !اس ام اس جدید ترکی اس ام اس لری اس ام اس قزوینی جوک رشتی جوک بی ادبی جوک بی تربیتی جوک بالا 18
اس ام اس خنده دار 93
جوک خفن جوک بندری جوک و استاتوس فیسبوکی ترکی اس ام اس لری خنده دار جوک توپ اس ام اس خنده دار جدید
ﻗﺎﺑﻞ ﺗﻮﺟﻪ ﺁﻗﺎﯾﻮﻥ: ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺩﺭ ﻧﻈﺮ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﻗﯿﻤﺖ ﺳﮑﻪ، ﺩﯾﻪ ﺍﺯ ﻣﻬﺮﯾﻪ ﺍﺭﺯﻭﻧﺘﺮﻩ ! ﺣﺎﻻ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﺑﺎ ﺷﻤﺎﺳﺖ :|
اس ام اس جدید ترکی اس ام اس لری اس ام اس قزوینی جوک رشتی جوک بی ادبی جوک بی تربیتی جوک بالا 18
اس ام اس خنده دار 93
جوک خفن جوک بندری جوک و استاتوس فیسبوکی ترکی اس ام اس لری خنده دار جوک توپ اس ام اس خنده دار جدید

بچه که بودم وقتی مامانم تو خونه حشره کش می زد، من زود پنجره ها را باز می کردم تا

مگس ها از این طرف فرار کنن! یه همچین کودک رقیق القلبی بودم!

اس ام اس جدید ترکی اس ام اس لری اس ام اس قزوینی جوک رشتی جوک بی ادبی جوک بی تربیتی جوک بالا 18
اس ام اس خنده دار 93
جوک خفن جوک بندری جوک و استاتوس فیسبوکی ترکی اس ام اس لری خنده دار جوک توپ اس ام اس خنده دار جدید
دم اونایی گرم که تو دل ما نشستن

نه کرایه میدن نه پیاده میشن .
اس ام اس جدید ترکی اس ام اس لری اس ام اس قزوینی جوک رشتی جوک بی ادبی جوک بی تربیتی جوک بالا 18
اس ام اس خنده دار 93
جوک خفن جوک بندری جوک و استاتوس فیسبوکی ترکی اس ام اس لری خنده دار جوک توپ اس ام اس خنده دار جدید

اینکه من الان دو ساعته دارم اخبار انگلیسی می بینم

به این معنی نیست که من خیلی انگلیسی بلدم

بلکه بدین معنیه که کنترل در فاصله 2 متری منه

در حالی که دست من حتی یه متر هم نمیشه :||||

اس ام اس جدید ترکی اس ام اس لری اس ام اس قزوینی جوک رشتی جوک بی ادبی جوک بی تربیتی جوک بالا 18
اس ام اس خنده دار 93
جوک خفن جوک بندری جوک و استاتوس فیسبوکی ترکی اس ام اس لری خنده دار جوک توپ اس ام اس خنده دار جدید
به بعضیام به جای شبت بخیر بایدبگی "شَرِت بخیر"

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.